منتدي العزيزيه سوفت
والله منورين وبيكم فرحنين وأوعو تمشو وتسيبونا زعلانين

اتجوز عروسة صيني بــ 1500 جنيه حقيقه مش خيال

اذهب الى الأسفل

اتجوز عروسة صيني بــ 1500 جنيه حقيقه مش خيال Empty اتجوز عروسة صيني بــ 1500 جنيه حقيقه مش خيال

مُساهمة من طرف Admin في الجمعة ديسمبر 23, 2011 10:16 pm

]اتجوز عروسة صيني بــ 1500 جنيه


حاجة ببلاش كده ... عروسة دليفري ... ده مش حلم دي حقيقة ..الآن في الأسواق عروسة صيني بالمواصفات المطلوبة .. تصلك دليفري .. وكمان أيه موفرة للطاقة .. و حجمها صغير .. يعنى مش حتاكل كتير ..ولاهتلبس كتير ..لأ وايه كمان مطيعة و بتسمع الكلام .. وأهم حاجة مش بترغي كتير زى ستات مصر .. وأجمل مافي الموضوع أنها بكام .. عارفين بــ 1200 لحد 1500 جنيه فقط لا غير بس.. يا بلاش ..و الدفع عند الإستلام شامل مصاريف الشحن .. وممكن كمان تفوز وتأخذ عليها عيال هدية !!!


اكد برنامج ( 90 دقيقة ) انه انتشر علي صفحات الفيس بوك إعلانات عن دخول العروسة الصينية لمصر لسد حاجة الشباب غير القادر على متطلبات الزواج بأقل تكلفة ممكنه، حيث تصل العروسة بـ"الدليفرى" حتى باب المنزل بتكلفة تتراوح من 1200 جنيه حتى 1500 جنيه فقط، وذكرت الإعلانات إن الزوج يستطيع أن يختار مواصفات العروسة الصينية من حيث الشكل والقدرات، مع العلم أن جميع العرائس الصينيات يجدن فنون الطهي والأعمال المنزلية المختلفة، وغالباً ما يكون حجم العروسة صغير وقصيرة للتوفير على زوج المستقبل .


وأشار البرنامج أن الصين وضعت تساؤلات كثير لتسويق العرائس : اذا كنت ترغب في الزواج ولا تمتلك إمكانيات مادية.. إذا كنت تجاوزت السن وتخشى أن "يفوتك القطار" ؟.. هل تعاني من ارتفاع " المهور " ومغالاة الآباء في متطلباتهم؟.. هل "زهقت " من رغبة "خطيبتك" في امتلاك وشراء كل شيء؟ .. كل هذه التساؤلات وضعتها الصين في اعلاناتها عن العروسة الصينية لترغيب الشباب في الزواج من صينيات بأرخص التكاليف , لثبت للجميع أنها تستطيع توفير كل ما يحتاجه العالم وأنها لا تعرف المستحيل .

اتجوز عروسة صيني بــ 1500 جنيه حقيقه مش خيال 3391

Admin
Admin

عدد المساهمات : 158
تاريخ التسجيل : 28/09/2011

http://soft2012.mam9.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى